Alla inlägg under mars 2012

Av privat fattar du - 31 mars 2012 17:04

FÖrlååt att jag inte har bloggat på senaste tiden men har inte hunnit :S idag klagade min låtsas pappa på mig om att jag inte kunde högerregeln men jag har ju inte ens lärt mig den ännu:O sen frågade jag om jag hade fått cykelkörkort men ingen jag känner har fått det och allt sånt är arg på honom nu :( men vi var i affären och köpte gooodiis:D:P ikväll blir det gladiatorerna FINAAAL :D:D sen ska vi kolla på polisskolan 3 :D awsome day


tjingeling badring:P 

Av privat fattar du - 28 mars 2012 19:27

Idag var jag med nellie :D vi var ute och gick med elliot hennes hund:d han är sååå gullig<3 sen kollade vi på hundar på google;P efter det gick vi upp och spelade gitarr och piano:D lärde mig spela "hot and cold" med "katy perry" på gitarr ;P när jag kom hem så åt jag schnitzsel (stavning) m strips:P skeeeeeta gott<3 snart kommer det ut bilder på ett nytt mönster som jag ska prova med mina nya nagellack:D


nu ska jag lyssna på JUSTIN:D hehe  sees imon

Av privat fattar du - 27 mars 2012 20:06

Today i was with patricia:D vi cyklade te skepshult (stavning) och köpte glass:D patricia tog en mjukglass och jag tog en daimglass :D min favotit är daim :p mmm

Sen cyklade vi te en lekplats och på vägen dit såg vi några snygga killar:D visste inte vilka dem var:(:( när vi kom fram te lekplatsen så gungade vi på nån sorts gunga (vet ej va den heter) under hela dagen pratade vi om justin och sjöng på nya låten "boyfrien" Love that song <3 sen sjöng vi på baby :D efter det så visade jag en dans och en låt som min kompis sara hade sjungit och dansat dagen innan (sara fjantade sig då) låten går typ så här "banana power banana power banana power STOP look at me banana power........" sketa rolig dans också :D


awsome day with patricia:D

 bloggar igen i mon :d hihihi

Av privat fattar du - 26 mars 2012 19:53

Heej!!

asså idag hände en konstig grej vill ej berätta men vill just nu bara gå och ta livet av mig:S och igår grät jag mig till sömms (stavning) snääälla vart går jag om jag behöver hjälp och inte vågar prata med föräldrarna????


Från lilla ledsna mig och har ett så bra stöd från min bästa vän moa<3<3 love you moa<3<3


Justin bieber kanske kommer till Sverige:D<3 yeees ska klart köpa biljetter typ längst fram hur mycket kostar biljetter till första raden?? har tretusen :D:D

Av privat fattar du - 25 mars 2012 21:43

Typiskt att man inte får sova över:(:( bara för att det är skola imon :( hatar det
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o


men filmen vi såg var asa grym och det var den bästa present jag har fått:D;P
tack nellie<3<3 the hungarygames (Y)tummen upp



justins nya skiva boyfriend ute:D yeaaaahhhh
love you justin drew bieber:* you are always gonna be in my heart<3<3<3

Av privat fattar du - 25 mars 2012 16:56

Idaag blir det BIO med My friends<3;P vi ska se "the hungargames" (stavningen ka va fel":(:(

kl sjuuu i smålandsstenar :P gaaanska bra platser:D aja men bloggar kanske lite ikväll el i mon :D<3

Av privat fattar du - 25 mars 2012 16:51

tjoobrää!! ny bloggare och jaow jag äääääääälskar jdb;P i löv fotboll och innebandy<3:D kommer blogga om lite olika grejor:D kläder, naglar, hur min dag har varit men mest av allt om :*:*<3<3JUSTIN<3<3:*:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards