Alla inlägg under april 2012

Av privat fattar du - 22 april 2012 18:16

heeej :D denna heögen har varit roolig i fredags kom romina och hämtade mig vi åkte te willys och handlade:D till mig köpte hon en chipspåse och dipp till :D jag träffade min gammla dagiskompis:D:D:D: hade inte träffat henne på 8 år :(:( så var glad att se henne :D

sen åkte vi hem och tittade på "Vampire Diares" yeah:D i love it <3

i lördags bakade jag choklaaaadbollar:D muuums ;P åt upp alla idag:D

nu har pappa kört hem mig och jag kan äntligen kolla på never say never :D:D:D:D just nu lyssnar jag på boyfriend och ska lyssna på mistletoe också när boyfriend är slut :D men byebye snart blir det film "never say never" :D:D;P


 tjingeling badring

Av privat fattar du - 9 april 2012 19:52

SOOOO sorry att jag inte har bloggat på länge:( men här kommer ett gaanska långt inlägg:D

i helgen var vi på kryssning (silja line symphony te finland)

dom som följde med var Peter, Patrick, Christian, Mummo(mormor på finska), Ukki(morfar på finska), Kai, mamma, Hans, Emilia, Albin, Magnus, Lisa, Hampus, Emil, Laila, Karl-axel och JAG:D

Jag sov i samma hytt som mummo, ukki och peter :D det roligaste att berätta är att i lördags skulle jag, peter, patrick och christian dygna:D vi gick upp te nattklubben där det var 18 årsgräns efter midnatt:D vi gick upp vid 11 och vid tolv gick patrick och christian ner. jag och peter satt där själva och ingen ssa till oss att gå ut :D:D vi halv ett kom christian och patrick upp igen och så satt vi där en timme;P sen blev christian trött och gick ner till hytten och la sig. hahah han orkade inte va uppe :D efter en halvtimme så blev vi uttråkade och vi bestämde oss för att gå upp på dansgolvet och dans. ingen sa till oss så fortsatte och dansa:D vid fyra blev det tråkigt så vi gick ner till hyttarna och spelade på mobilerna men tillslut sommnade vi:(:( kryssningen var sketa kul.


Idag var jag med fanny i jönköping;D fanny köpte ett linne med en glass på och så köpte vi ett par likadana solglasögon:D ett par rosa och svarta :D

kanske lägger in ett inlägg i mon också ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards