Alla inlägg under september 2012

Av privat fattar du - 26 september 2012 20:45

Förlåt!! jag vet har inte bloggat på evigheter men som sagt:) jag bloggar lite då och då så får vi se hehe :))

Det har hänt jäävligt mkt sen ja bloggade sist :/

  killen jag gillar sa att han gillade mig och igår fick jag reda på att han hade tappat sina känslor för mig:'( fatta att jag grät mig till sömns den kvällen och vet inte om jag kommer göra det idag med?? kanske gråter för att han inte gillar mig längre och för att avalanna TYP har dött med sin sjukdom "cancer" :(( på twitter sp tweetade man att det bara var någon som hade hackat sig in på avalannas och sagt att hon var död men man vet aldrig :( vi får hoppas att det är som dom säger och att hon fortfarande lever :))

  på fredag ska biljetterna som min kompis kompis har vunnit på fb:)) det är golden circle platser i sverige och är överlycklig och har ju redan biljetter i danmark så kommer typ börja störtlipa när dom har kommit om dom gör det :)

   men aa kommer inte skriva så mkt mer för vet att det är tråkigt att läsa långa inlägg men jag ska försöka uppdatera mer nu och försöka bli lite "social" haha


TJINGELING BADRING!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards