Alla inlägg under februari 2013

Av privat fattar du - 28 februari 2013 19:47

Det känns som att imorgon kommer bli den bästa dagen någonsin:) för det första så fyller justin 19 år:') 19 ÅR! Asså kan knappt tro det! Han växer upp så fort och rakt framför våra ögon<3 tänk att om 1 år så blir han hela 20 år....han blir vuxen, men kommer alltid att vara KIDRAUHL:')
Och för det andra så ska jag va med killen jag är kär i:) efter nästan ett år av längtan, besvikelse, tårar, gladhet och framför allt ett nära förhållande så ska man alltså va med honom:) det är liksom inte ens en hel dag kvar tills jag får träffa honom! Jag kommer inte att kunna somna inatt:') är så stolt över vår justin och allt han har åstadkommit på 4 år:) jag har varit en belieber ända sen common denominator och kommer ALLTID att vara en belieber! Ända tills vi båda kommer upp till vår älskade avalanna och även då kommer jag vara en belieber:) ända tills...........jaaa för alltid:)
Och jag hoppas att det någonsin kommer bli något med mig och min "hemliga kärlek" älskar båda två:)
Puss och kram lilla banan:*

Av privat fattar du - 7 februari 2013 19:48

Ibland så bara HATAR jag dig!! Du gör mig så jä**a ledsen!! :'( Du är snäll och så men idag så blev jag jä*ligt besviken på dig!


Jag kan inte skriva mer om detta eftersom HEN vet den här bloggen och vill inte att HEN ska få veta något!! HEN= min "kompis"

Är bara så ledsen och mår så dåligt!! Hoppas att du kommer att ändra på dig din lilla asdfghj*adf*a*FAD*fgADS


Vänskap gör ibland ont :'(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards