Alla inlägg under januari 2013

Av privat fattar du - 27 januari 2013 22:19

Omg!! Är såå glaaad just nu!
Eller jag har varit glad sen i går kväll.....det jobbigaste är att jag kan inte säga vrf för att jag har lovat den personen detta handlar om, att inte säga till någon! Men en sak kan jag säga......det handlar om kärlek??

Av privat fattar du - 19 januari 2013 12:46

Asså så jävla typiskt! Vi bestämde oss för att åka pulka idag! (Familjen) och istället för att ta vår stora pulkabacke vi har hör i stan! Så ska vi åka till isaberg och åka på deras mini backe!:(:0 så jävla trögt asså! Då vill jag hellre åka skidor men vill inte åka själv heller och hyra skidor och köpa liftkort och allt!! Så vi ska åka till isaberg för att åka pulka! WTF??:0:0
Confused girl!!

Av privat fattar du - 19 januari 2013 00:15

Hey all night peoples! Trött som fan men kan inte sova! Kan inte fatta att jag ska vara med killen jag gillar på sportlovet :0 är så glad:) vi har liksom redan bestämt det:D hoppas att det blir kul:) men måste verkligen försöka sova nu!!
GoOdNiGhT!!

Av privat fattar du - 19 januari 2013 00:15

Hey all night peoples! Trött som fan men kan inte sova! Kan inte fatta att jag ska vara med killen jag gillar på sportlovet :0 är så glad:) vi har liksom redan bestämt det:D hoppas att det blir kul:) men måste verkligen försöka sova nu!!
GoOdNiGhT!!

Av privat fattar du - 16 januari 2013 17:49

Hej alla :) idag fick jag en ny justin poster! :):):):) blev super glad och började skrika:) en bild på den?

Av privat fattar du - 11 januari 2013 16:15

Hej :) äntligen helg:) hoppas den blir super:) har serie match i innebandy imon mot Varberg:) om vi vinner kommer vi ligga etta i serien så får hoppas på det bästa:) taggad som fan? hej då puss

Av privat fattar du - 10 januari 2013 19:15

Tjena alla!! En kompis hållet på att prova en massa frisyrer och lite sånt på mig:) hon är asgrym och vill ha en egen.....typ hårsalong;) fast inte att hon klippet folk utan hon vill göra frisyrer på dom;) frisörsalong kanske det heter haha:) men herrå!!
Puuuusssss

Av privat fattar du - 9 januari 2013 14:40

Hej alla:) idag ska jag ha innebandy match mot p99 00:) ingen serie match men kommer bli as kul:)
Förra gången vi mötte dom blev det 4-4 ? så nu ska vi krossa dom!! Tagga tagga tagga!! Matchen börjar om några timmar så får la tagga igång:) hej dåååå!! Önska oss lycka till?
Puss?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards