Alla inlägg under augusti 2012

Av privat fattar du - 8 augusti 2012 17:30

heeej !! vet de va aaassss länge sen ja bloggade men som jag har sagt innan....... jag kommer nt blogga så ofta:(

iallafall är såklart öööverlycklig över att jag ska få se justin och biljetterna har kommit så jag behöver nt oroa mig över att dom inte kommer :D:D men iallafall så har en kompis varit med på en tävling, eller min kompis kompis har varit med på en tävling där man kunde vinna justin bieber biljetter :) golden circle platser och gissa vad?? HON VANN:D men hon som vann gillar inte justin och var med i tävling för min kompis skull och min kompis bjöd med mig att följa med :D:D:D iiiiiii och i sverige:) fast än så länge är det inte säkert för min kompis kompis vann biljetterna på facebook så det är inte säkert att dom kommer men om dom gör det blir jag typ heeelt ööööverlycklig för då får ja se honom TVÅ gånger :D:D iiii fast en annan kompis jag har, har köpt VIP och biljetterna har redan kommit hem te henne så fatta att jag är avensjuk :/:/ men aja måste dra nu :( har fobollsträning:):) en annan kompis jag har ska börja igen :):) hon slutade för att rida men hon skanade fotbollen så hon ska börja igen idag :D men sees
TJINGELING BADRING<3:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards