Direktlänk till inlägg 15 april 2013

OMB am I dreaming?

Av privat fattar du - 15 april 2013 21:58

OMB OMB kan inte fatta att det bara är 5 och 9 dagars kvar tills konserterna*.* drömmer jag? Kan du nypa mig i armen? Jag vaknar inte när jag biter mig själv!! Är detta sant?

Okej jag får helt enkelt inse att detta är sant!! Jag ska få se justin live och på riktigt för första gången någonsin! Ich om bara 5 dagar!!:) är helt otroligt*.*
Ich det bästa är att jag ska på TVå stycken! Vilket gör att jag kan filma allt fast på olika dagar:)

Jag kanske bloggar innan konserten (på lördag) men inte helt säkert för har fysikprov på torsdag så jag måste plugga+att vi har en massa läxförhör och jag har fotbollsträning imon och match på onsdag!! Sååå.....
Ses?

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards