Alla inlägg under oktober 2012

Av privat fattar du - 25 oktober 2012 17:14

asså kan inte sluta tänka på dig<3 jag älskar dig och fattar inte hur du kan vara så perfekt??:O snälla bli ihop med miiig

blir snart galen:'( vi hade nått på gång men sen så bara kom den dära jä-la ... och du blev tsm med henne och jag som trodde att vi hade nått:( bara så du vet så sårade det mig otroligt mycket:'( kan inte sluta tänka på vad du har gjort och även fast du gjorde så mot mig gillar jag dig otroligt mycket och är det normalt?? jag har ingen aning...... du bara är så himla Gaasshh asså kan inte beskriva det..bara helt otrolig:') och självklart har vi inte träffats på evigheter:( önskar att vi kunde va snart..?!?!


aja lite långt inlägg:/ men jag behövde skriva av mig och vad är inte bättre än min blogg?? plus att det är bara min bästis som vet att detta är min blogg för jag ville ha en privat blogg som jag kunde skriva på och skriva om vad jag vill utan att någon blir arg, ledsen eller otroligt sårad:) aja men ska göra min svenska uppsats nu :((( as jobbigt men är snart klar:) ska bara renskriva också:/ sen blir det la annat plugg och minecraft:P sees ska typ messa med han som allt där uppe handlar om:)) OM han nu svarar som han faktiskt brukar göra<3<3<3 just löv him puss sees:*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards