Alla inlägg under maj 2012

Av privat fattar du - 20 maj 2012 20:40

heej!!

vilken underbar känsla att vara kär igen <3<3

gillar en kille som gillar mig tillbaka men som inte vet att jag gillar honom och han vet inte  att jag vet att han gillar mig :/

törs inte säga till honom, tänker på att bara säga det eller skriva på fb men vågar inte när jag väl är inne eller när vi ses:( vi har känt varandra i tre år, han är snäll, söt, gullig, rolig, snygg, vågar vara sig själv, fjantar sig och bryr sig inte om vad andra tycker eller tänker mm. helt underbar är han

 

några tips på hur jag kan bli modigare och säga till honom??

vill helst göra det öga mot öga<3<3<3

Av privat fattar du - 18 maj 2012 17:03

heej :D jag kommer inte blogga så mycket för att jag har inte tid och ibland glömmer jag bort det :(:(:( men idag målade jag mina naglar lila för att det skulle passa till min tröja jag har på mig:D kan tyvärr  inte lägga upp bilder för att har inte mycket batteri på varken kameran eller mobilen :(:( + att jag inte är så bra på det :/

idag ringde jag te några kompisar och undrade om jag fick va med dom och då sa dom att jag kunde va med dom te halv två för sen ville de va själva :(:( jag uppfattade det som att de inte ville va med mig :(:(:( är fortfarande ledsen så jag ska fråga varför de inte ville va med mig!?!?!?!?

   sen frågade min bästis (moa) om vi kunde sova över och då frågade jag mamma men jag fick inte :(:( för att hon höll på att bli sjuk och att hon inte ville köra mig :( då frågade jag om jag kunde fråga moas föräldrar om de kunde hämta mig men det ville hon inte :(:(:(:( blev lite tjurig för att hon inte sa någon förklaring :(

    idag är det fredag och det betyder "tacokväll" :D:D::D:D:D:D::D:D::D  ska snart laga det :D


justins video till boyfriend är helt aaaaaaaaaaa:*:*<3 vill bara att biljetterna till konserten ska komma ut så att jag kan köpa dem :D nu för tillfället har jag 15 eller 16 posters på honom men vill ha meeeeer<3<3<3 love you justin<3 kommer alltid att göra det och vill bli ihop med dig men kommer aldrig att hända :(:( fast man kan ju alltid hoppas och drömma<3<3


tjingeling badring;P;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards