Alla inlägg den 27 juni 2012

Av privat fattar du - 27 juni 2012 20:36

Länge sen ja vet :(:( men varje gång ja har varit inne på datan har jag inte tänkt på det :(:( men iallafall nu bloggar ja ju :D:D

jag fick redan på att våran data inte kan ladda upp bilder och så, så jag kan inte lägga upp bilder här på bloggen :(:(

aja men först vill ja böja me att jag har varit i liseberg och det va asa kul :P eller det hade varit roligare om jag hade varit där me en kompis :D men jag kanske ska dit igen om två veckor me min bästis XD då kommer de bli fett kul :P bara hon vågar åka atmos fear :D när jag och mamma skulle åka den så gick den sönder :(:( mamma blev orolig för det var första gången HON hade åkt den men jag hade åkt den innan och visste att det hände att den gick sönder ganska ofta ;) aja iallafall så va de kul och jag åkte nästan allt :D de jag inte åkte var alla barnkarusellerna :)

igår kväll kunde ja ba frömma mig bort om eric <3<3 han är såååå perfekt och vill ba bli ihop me honom:D jag inbillade mig att jag dansade tryckare me honom igår och a gaassshhh aa det går nästan inte föreställa sig det :O:O men aja


Jag lyssnar på Jb som vanligt <3 min favorit just nu är nog ...... hhhmmm typ alla :D

just nu har jag 19 postrar på honom :d önskar att jag kunde ta kort :( och ska köpa boken, parfymerna, handuk, believe och aa en tröja me så fort jag hittar det :P


Men det blev ett ganska långt inlägg men aja TJINGELING BADRING<3<3:*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards