Alla inlägg under januari 2013

Av privat fattar du - 8 januari 2013 20:30

Är sååå jä*la trött!! Har skrivit en "imagine" som alla vet och nu när jag skulle skriva den på datan så cpade sig datan och allt som jag hade skrivit:( sen så skrev jag en gång till och då hände samma sak:( jag blev väldigt arg och höll på att slå sönder datan dampbarn.se haha ;) så nu har jag precis skrivit den på mobilen och lagt in den på Justin sidan på fb:) ÄNTLIGEN :)) nu ska jag nog tagga ner lite och kolla på film:) godnatt typ!!
Pöösss??

Av privat fattar du - 8 januari 2013 20:30

Är sååå jä*la trött!! Har skrivit en "imagine" som alla vet och nu när jag skulle skriva den på datan så cpade sig datan och allt som jag hade skrivit:( sen så skrev jag en gång till och då hände samma sak:( jag blev väldigt arg och höll på att slå sönder datan dampbarn.se haha ;) så nu har jag precis skrivit den på mobilen och lagt in den på Justin sidan på fb:) ÄNTLIGEN :)) nu ska jag nog tagga ner lite och kolla på film:) godnatt typ!!
Pöösss??

Av privat fattar du - 7 januari 2013 20:38

Tjääna alla:) idag har det inte hänt så mycket precis!! Luggit framför tvn och latat mig.....och så var det träning;) just nu håller jag på att skriva en låång "imagine" till en Facebook sida:) har drömt detta själv och vill dela med mig det till alla för det var bara så härligt;) jag bara önskar att det kunde va på riktigt!! Men drömmar förblir drömmar:/
Hejdå puss o kraaaam:)

Av privat fattar du - 7 januari 2013 10:58

Gomorron alla:) vaknade för inte så länge sen!! Sitter i soffan och äter frukost:D
Vet inte vad jag ska göra idag!! Tar dagen som den kommer:* bloggar senare idag:)
Puuss

Av privat fattar du - 6 januari 2013 18:47

Heej? det funkar att blogga från mobilen ? tjihooo ? joo det är så här att jag drömmer typ hela dagarna!! Jag börjar fundera och tänker på sånt jag TYP vill ska hända? lite weird men skitsamma.....och till slut liksom lever jag mig in i situationen och ingen kan typ 'kontakta' mig!! Jag sover inte men ingen kan prata med mig!! Lite konstigt men jag älskar att drömma på det sättet? såklar handlar det om killen jag gillar och jag liksom bara ööönskar att det kommer att hända på riktigt???????
Detta var sista inlägget idag om det inte händer nåt intressant så klart?
Puss o kram??

Av privat fattar du - 6 januari 2013 17:06

Andy Grammer!! Älskar hans "nya" låt 'Keep your head up' :) lyssna på den <3  Den äger<3 jag har heeelt fastnat för den ;)


Jag ska försöka blogga från mobilen för jag har fått Iphone nu :)))) Men puss o hej leverpastej <3 Ska försöka blogga mer nu <3

Av privat fattar du - 6 januari 2013 16:34

 You don't know how much i love you!

Your perfect hair

Cute eyes

Sweet nose

Cute sexy smile

Your laugh

How much i want to kiss your lips

Your sexy body

Nice stomach

Your long legs

Big but kinda cute foots

Your personality

Kind to everyone

Funny

Being yourself

----------Fjantig

Cute to everyone

And your talangs

Really awesome at football

Good at floorball

Good at hockey

Pretty good at wakeboarding (waveboard)

Cool on the??? Studsmatta

And I love when you make me smile and laugh

When you touching me I be as stone for just a second

The way you look at me

When you say "snälla söta rara" to me i get nervous

When you sit down besides even if I don't ask you

When you texting with me

When you say that just the two of us should play "sanning eller konka"

When you say i'm good at example football

When you ask me to come with you

When you say i'm cute

The way you just look so perfect

The way you are longer than me

You have no idea what i dream about, it's really out of the lines!

I really want you to be here with me, just now

Love me forever and ever!?!

Love me the way i love you

I have never felt this before

You are the first boy i like this much, i have never loved a boy like this!!




Var tvungen att släppa ut allt som fanns inom mig.....

Kan inte alla engelska ord som exempel studsmatta och "snälla söta rara" ville jag skriva på svenska :)

Snälla kopiera imte detta....detta är mina insersta känslor och det är JAG som känner så här!! Dela min blogg till alla dina vänner oavsett vem det är!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards