Direktlänk till inlägg 1 april 2013

In love *.*

Av privat fattar du - 1 april 2013 22:30

Asså jag blev nyss kär på nytt*.*
Jag kikade med han jag gillade då, och så skrev vi lite saker och så var det någon random som skrev med honom och så sa han det till mig och ja tänkte ju: "vf säger du det till mig? Du kan la snacka med dina kompisar istället?"
Men han skickade bilder på allt hon skrev till honom till mig och sa att han tyckte att hon var läskig och frågade mig vad han skulle göra och allt! Han var bara så sjuuuukt gullig och jag tyckte det genom sms/kik/meddelanden!
Tänk då vad jag tycker om honom när vi är på fritiden och sånt! Men iallafall så hjälpte jag honom:) jag menar det är la klart att man hjälper någon man gillar!?
Så nu är jag typ kär
på nytt och älskar honom ännu mer
så jag vet inte vad jag ska göra för han
har ju tjej:(
Jag kan inte hjälpa det, han är bara så sjukt gullig, söt, snäll, rolig, fjantig på ett bra sett, snygg och helt enkelt underbar men det kommer nog aldrig bli vi två iallafall:( det känns som att han inte gillar mig:( bara i vänskap!!
Aja får la vara kär i honom även fast han inte gillar mig för mina känslor för honom kommer inte att ändras! Tror inte det iallafall för har varit kär i honom i 4 år och det kommer inte precis ändras nu när jag har börjat drömma om honom mer och mer och är avundsjuk på alla andra som bara får vara i närheten av honom!!
Aja jag ska lägga upp 2 bilder så ska ni få se vad jag tycker är gullig på de kikmeddelandena han skrev!

Bild 1: han var "rädd" men då försökte jag göra något roligt av situationen och skrev så istället! Och jag tycker att det var gulligt att han skrev:
-Haha det fick du till:kr
-;)

Bild 2: Där tyckte jag att det vag gulligt att när jag hade hjälpt honom så skrev han ju först inte tack utan jag skrev ju
-bara för att jag är pro på kik;P
För han ville ha hjälp att veta hur man blickade någon för han skulle blocka den där tjejen då!
Och då skrev han ju bara -aa
Men sen efter 5 minuter så skrev han tack' och jag tyckte att det var gulligt när han skrev det en stund efter! Eftersom det kändes som att han hade suttit och läst igenom allt som vi hade skrivit och sen kommit på att han inte hade skrivit tack^.^ och så tyckte jag att det var gulligt att han skrev en smilie sist och "avslutade" konversationen för det brukar alltid vara jag som skriver sista smiliesen!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards