Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

gaahhh!!!

Av privat fattar du - 15 juni 2012 20:52

Tjatjaaa!! äntligen sommarlov:D vi slutade igår:D idag hade vi fotbollsmatch mot gislaved :) gick inte bra :(:( 8-2 te dom :( just nu lyssnar jag på all around the world me justin :D:D min favoritlåt just nu :D sen gillar jag ju alla andra låtar också men det är min favotit just nu :D

    Imon ska mina kompisar te liseberg och jättemånga andra kompisar har redan varit däär och fatta att man vill åka dit :/ vi ska dit nästa vecka på fredagen :D fast har ingen kompis att åka med så det blir ju lite tråkigare men det blir ju ändå kul :D:D jag har redan åkt allt för utom de nya jukebox (stavning) grejsen, så det är inget nytt att se fram emot :( jag hoppas bara att hans eller mamma vågar åka atmosfear :D hoppas det för jag vill inte åka själv :( fast om de verkligen verkligen inte vill så åker jag själv om jag inte hittar någon ny kompis att gå runt me :D jag hoppas att jag gör det :D

   Fast jag kommer ändå åka till liseberg med en kompis om typ en eller två månader:D för hon och hennes familj har bjudit me mig fast vi vet inte precis vilken dag vi ska åka dit :/ fast de kommer att bli av :D sen ska jag nog åka med pappa också:D det är bra på ett sätt att man har skilda föräldrar:D man får göra mer och får dubbelt så mycket presenter :D:P

    Jag hoppas att mamma  kommer överraska mig och har frågat någon av mina kusiner om de vill följa med  till liseberg och så får jag reda på det på torsdag :D hoppas veeeerkligen det :D:D

     Idag var det tacokväll :D som vanligt på fredagar ;P

  Jag håller på att gå igenom alla mina gammla grejor från skolan och dagis :D för att få lite minnen :D

   Imon ska vi på bröllop :/ hade ändå önskat att det inte var det för då hade vi nog varit i husvagnen och då skulle jag få träffa moa och alla andra kompisar :D

eller det är typ bara 4 stycken till för campingen är inte så stor men ändå kul :D

   jag har typ helt proppfult nu på sommarlovet för har fotbollsträningar och vi ska till bulgarien och jag ska va hos pappa i två veckor och jag har skarasommarlandscupen och ska nog försöka åka te bolmen och vill va i husvagnen lite me jue :D hoppas att det blir mer kul än vad jag tror och mer tid än vad jag tror ;P


Men iallafall jag vill sååååå mycket te liseberg och längtar såååå mycket :D jag önslar att jag fick ta med mig en kompis :D vet precis vem jag skulle välja då :D min bästis såklart och om inte hon skulle kunnat hade jag haft en massa andra som hade viljat följa med :D men tyvär så får jag inte det :(:(


Aja ganska långt innlägg men skit i de :P

Jag vill ha believe:D blev helt galen när jag såg att en kompis hade fått den :O tappade nästan andan :( jag lääääängtar tills han kommer te sverige :D:D kommer typ skolka från skolan bara för att köpa biljetter om de släpps när jag är i skolan :/ eller så säger jag till mamma att hon anmäler mig sjuk :D:D hoppas att hon är så snäll :D


Good bye tror att jag lägger in ett inlägg imon och KANSKE en bild på mig på det som jag ska ha på bröllopet :D


tjingeling badring

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards