Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

hallååå!!!

Av privat fattar du - 28 juni 2012 10:50

halluuu!!!! godmorgon typ eller nja middag nästan :P vaknade vi nio och har typ tittat på tv:d inte ens ätit frukost :/ fast jag skiter i de och äter mat snart istället :)

Jag har iiiingen aning om vad jag ska hitta på idag :(:( hoppas att ja ä me nån eller nåt :P fint väder iallafall :P kan inte sluta tänka på en kille ja gillar:) ja har nog nämt hans namn innan men vill nt skriva de igen ifall han tittar fast han vet ju inte vem ja är eller jo kanske :/ idag fyller min kusin år och han ska komma te oss i mon för vi är typ som en stödfamilj te honom:P fast de käns inte så XD ja hoppas att de blir fint väder i helgen så att vi åker ut te husvagnen :P vill träffa alla  :P


Just nu lyssanar ja på skivan believe på spotify:d eller låten ja lyssnar på just nu ä as long as you love me :P älskar den och typ alla låtar :D Fick reda på för några veckor sedan att biljetter te justins konsert kommer ut i oktober och då blir det ju typ i januari han kommer :/ kul att han kommer men han skulle ju ha kommit i oktober men nu blev de inte så :( aja ja ska lätt föröka ta platser nästan längst fram :D

Men aja sees sen kanske typ ikväll blog:D ja tror ja bloggar då :P Tjingeling badring XD puss på er:*<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards