Alla inlägg den 4 juli 2012

Av privat fattar du - 4 juli 2012 22:46

Sorry för det förra inlägget jag trodde nämligen att det var torsdag idag men det var det visst inte:/ men aja jag ska hem på söndag:/ och så blir set liseberg med bästisen på måndag:):).aja mej det var bara det ja ville säga och jag kanske gör ett eller två inlägg imon också ;) och på fredag blir det definitivt ett inlägg:) men tanke på att jag får reda på platserna till konserten:) men seees :)TJINGELING BADRING!!! ha en fortsatt bra kväll :);)

Av privat fattar du - 4 juli 2012 18:08

Tjoo!!! Idag har jag varit och badat i en sjö:D kommer inte ihåg vad den heter eller vad campingen heter men aaa.. det var ganska kul:/ jag åker kanske hem till mamma igen på lördag:) vi får se och imon så får jag reda på vilka platser som jag och min bästis får på konserten:) iiii längtar såååååå mycket:) och kanske får träffa killen jag gillar på lördag eller söndag :D:):) längtar sååååå mkt:) men aja ses:) bloggar kanske senare ikväll eller imon eller kommer KLART blogga imon för ska säga vilka platser vi fick:):P TJINGELING BADRING :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards