Alla inlägg den 27 juli 2012

Av privat fattar du - 27 juli 2012 23:53

fan då har fortfarande inte träffat killen jag gillar :(:(:(:( blir gaaaalen :() jag chattade med honom idag på facebook och han undrade vem jag var kär i :D först trodde jag att han misstänkte att jag gillade honom men vet inte :/ vill ba veta om han gillar mig eller inte :P han är inte ihop med nån och jag har skrivit att killen jag gillar börjar på E för han frågade vilken bokstav och han börjar ju med på E men jag sa att det inte är någon som han känner men jag har honom på facebook så att han kunde ju kolla upp det :/ om en vecka ska jag kanske träffa honom :P eller lite mer än en vecka så hoppas att jag vågar säga till honom för vill inte säga det på internet :)

TJINGELING BADRING på er och bloggar nog i morgon kväll efter vi har kommit hem från liseberg :P

Av privat fattar du - 27 juli 2012 00:30

gaassshhh :P jag ska gå på justins konsert i danmark och sen ska jag följa med min kompis i sverige på tisdagen som har golden circle :D aaaa :P är sååååååå överlycklig just nu :*<3<3<3<3 kan bara inte tro det :P

var bara det jag ville säga och ja orkar inte skriva mycket mer just nu för klockan är ju rätt så mcyket :/ kanske skriver imon eller på lördag eller söndag för imon ska jag se på när min farbror hoppas fallskärm och på lördag ska jag te liseberg så jag vet inte om jag bloggar dom dagarna för kommer hem sent båda dagarna så blir troligtvis söndag :/

TJINGELING BADRING!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards