Alla inlägg den 1 mars 2013

Av privat fattar du - 1 mars 2013 23:37

Det blev ju precis som jag skrev igår!!
Bästa dagen någonsin än så länge :) skolan var la ganska okej och är så glad över justin för nu är han officiellt 29 år:') och jg kom nyss hem från en awesome kväll med en av mina bästa vänner, killen jag gillar och hand kompis:) vi typ cyklade runt och pratade och lite allt möjligt:) i början var det lamt men sedan så hade vi Askul:) vi kanske ska va imon med;) är så glad just nu även fast jag typ offrade Mina tår för att vara med honom!!! Skriver nog imon igen
Seeeees :*:)

Av privat fattar du - 1 mars 2013 01:11

Jag hade rätt!
I mitt förra inlägg sa jag att jag inte kommer kunna sova inatt! Och kolla här, här ligger jag i sängen klockan 1 på natten och gråter på grund av flera anledningar!
1. Jag kan inte fatta att justin är 19 år:) han är inte exakt 19 år ( 5 timmar och 44 minuter typ:O
2. Jag längtar tills imon! *Eller det ät ju idag egentligen!* för att jag ska vara med ni vet vem!
3. Kan inte fatta att det är 50 dar kvar tills konserten i Danmark!
4. Kan inte tro att jag faktiskt kan nudda justin eller se han rakt i ögonen och att han kan titta rakt in i mina också!
5. Jag är helt överlycklig över att det bara är 54 dar kvar tills jag ska gå på konserten i Sverige:)
Ja det var några anledningar till vf jag är uppe så sent på en skoldagskväll eller hur man nu säger, och gråter! Och ni som inte fattar så är detta glädjetårar:') men nu måste jag verkligen försöka sova! Kommer inte gå så bra men måste försöka:/
SeS:*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards