Alla inlägg den 22 mars 2013

Av privat fattar du - 22 mars 2013 17:03

Okej...alla känner väll till Zarah Larsson och hennes låt uncover? Jag antar det eftersom den spelats på radio en hel del ett bra tag nu:)
Vill bara säga att jag typ är helt besatt av den låten och av hennes röst:) sjukt bra och sjunger alltid med i bilen och sjunger typ ensam i rummet:P

Jag börjar känna mig bättre nu men har fortfarande ont i huvudet:( är hos pappa och vi ska snart ut och käka pizza bara jag och han:) för er som inte vet så skiljde sig mina föräldrar när jag var 9 månader gammal:( har varit en ganska tuff uppväxt men har inte pratat med någon om den för vågar inte:( någon random som är bra på råd och kan hjälpa mig?? Isåfall berätta eran kik så kan vi kika;)
Puss och hejdå!! Gör kanske ett inlägg ikväll också:)

Av privat fattar du - 22 mars 2013 07:20

Jaop då blev det som jag trodde...stanna hemma från skolan:/ hoppas att det blir ganska skönt och att jag hittar på något att göra:) j

Just nu ligger jag i sängen och messar med ni vet vem:) snackar typ om lite allt möjligt. Kan vara ganska skönt ibland:)

Skolan börjar snart men som sagt ska jag inte gå och då slipper jag...för det första engelska läxa:) men jag får inte se mitt prov som vi gjorde i onsdags:(
För det andra behöver jag inte göra spanskaläxan, även fast jag redan kan den:) kommer nog göra den nästa vecka!
För det tredje missar jag sv läxan och det är jag mest glad över för vi skulle skriva en kort uppsats om antiken på 40 minuter. Phew..
För det fjärde missar jag so läxan som faktiskt är lite synd eftersom jag kunde alla ord utan att ens behöva plugga och resonerade ganska mycket själv:)
AJA..jag lägger upp ett till i lägg lite senare på dagen:) ses

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards