Alla inlägg den 30 mars 2013

Av privat fattar du - 30 mars 2013 19:40

Oh yeah! Jag ska beställa biljetter till real Madrid matchen i juli:) ska gå Med pappa och min lillebrorsa;) riktiga real fans hela familjen:)
Jag har längst efter det här ögonblicket huuuuur länge som helst! Till och med NÄSTAN längre ön jag har gillar justin!
Vi ska köpa till matchen i nya Ullevi:)
Ska få en tröja och en halsduk också:)

Bild 1: as snygg logga:)

Bild 2: laget fast alla är ju inte med:( och Endel är ju inte kvar heller:/

Bild 3: tröjan som jag ska få:) eller iallafall liknande av den jag ska köpa:)

Av privat fattar du - 30 mars 2013 19:23

Japp snart är det fest! Eller kanske kalas! Lite både och! Det är en som fyller år men han är inte barn så det blir inte precis ett kalas :/ men inte en fest heller! Det kommer ju vara många som dricker osv. Men vi är ju också barn här! Så aa en liten blandning!

Men iallafall så är det en chilenar fest eftersom min pappa och låtsas mamma är chilenare osv. Så det är ju ganska mycket folk här och låg ljudvolym och så:) mins kompisar kommer snart för det börjar Typ vid 8:) och så slutar det la nån gång på natten! Vi ska gå hem! Jag bloggar sen när vi ska hen igen:) så får vi se vilken tid det blir! Haha
Puss på er:) nu är det bara 21 dagar kvar till den första konserten:) och 25 dagar till den andra konserten:)
Pööösss

Bild 1: ganska tomt på dansgolvet! Haha

Bild 2: lite gäster

Bild 3: hedersgästen*_*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards