Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Fuck you!!!!

Av privat fattar du - 23 mars 2013 21:06

Asdfghj jävla cp asdfghj!!!! Just nu bara hatar jag min familj från pappas sida!! De fick mig nästan att gråta!!! Typ hela familjen (de vuxna) på pappas sida började prata om att justin har blivit en "jävla badass" och att han rökt på och slår en massa paparazzis och är otrevlig mot alla han mötet och tror sig!! Då försöker jag ju självklart försvara honom och säger att det inte är sant!
JAG: visst är det sant att han har rökt men han är ledsen för det och om ni såg det som hände med paparazzin så var det för att han verkligen inte orkade hålla inne det mer och.....
PAPPA: nej *mitt namn* han har blivit en jävla badass ich tror sig själv och han åker runt i sin jävla Ferrari och tror att han är cool och säger 'jag har en as cool bil och vad har ni? Ingenting looosers' och......
JAG: nej det är inte sant!! Han fick faktiskt som Fisher carma (stavning?) i födelsedagspresent vad ska han göra åt det? Och han bryr sig inte bara om sig själv han bryr sig nog minst om sig själv!!! Han bryr sig mest om oss beliebers och han gör allt för oss och hans familj och vänner så.....
LÅTSASMAMMA: jo men han är enda kaxig!!
PAPPA: han kommer att bli som alla andra och bli en jävla ****** (jag vill inte skriva det för jag blir så ledsen när de säger sånt när dom vet att jag älskar honom!!)
*och sen fortsätter konversationen*

Och sedan säger pappa att han/hansliv är som en ballong!!!
Att han blir större och större och tillslut spricker han och ingen kommer att gilla honom längre och kommer bli ensam!!
Sen går dom it och röker!!:(((

Just nu sitter jag inne på toan och gråter för kan Inte fatta att hela min "familj" sa så!! Är såå sjukt ledsen och har lust att asdfhlalakagaglsöaljajsgahkapowuhwbmcppqlejr ååhhhhh!!

Och en stund innan detta hände började typ jag och min kompis bråka:( eller hon började:( det var ett litet gräl på fb och sen skulle hennes vän lägga sig i och aa..,,vet inte om hon är min vän längre men en sak vet jag!!
Vi är en familj för hon är en belieber precis som jag och beliebers är en familj även fast hon kanske inte säger det!'

Släppte bara ut mina känslor lite jaow!
Sorry:? Pöss:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards