Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Tjäna gruffmuffar;)

Av privat fattar du - 28 mars 2013 22:35

Tjääänare Hörni:)
Jag funderar på att inte vara anonym längre.....men vet inte riktigt;)

Idag så har jag varit i Ullared men en av mina kompisar:) vi sprang direkt till CD:s för att se om believe acoustic fanns där för hon hade inte den men det hade jag:) när vi kom dit såg vi den och så klart skrek vi lite'_' sen gick vi runt och hämtade lite mer justin grejer och varje gång vi såg något nytt så skrek vi och hoppade typ runt och alla bara stirrade men det sket vi i:)
Jag lägger upp bilder efter helgen på vad jag köpte idag:) kan inte göra det nu eftersom klockan är mycket och imon ska jag upp vid sex, halv sju för ska dra iväg till min mormor och morfar för min mamma och låtsaspappa ska på kryssning!
Och jag kommer inte hem för ens på måndag så lägger upp bilder då:)

Jag ska nog börja med dagens outfit osv. Så imorgon kommer ni att få se en av tröjorna jg köpte:) aja men nu ska jag typ försöka sova:) puss:*

Lite olika bilder:)

1. En frisyr jag gjorde på en av mina kompisar:)


2. En annan frisyr som tog ganska lång tid att göra och på samma person:)

3. Världens sexigaste och bäst person i hela världen*_*

4. En as gullig kille som vi såg idag i Ullared:) han var typ aaaasssssööööt:') tyvärr fick jag ingen bild på hans ansikte:(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av privat fattar du - 22 maj 2013 18:20

Hej då allihopa! Har bestämt mig för att aldrig mer skriva för jag skriver ändå nästan aldrig så vf ha kvar bloggen liksom!? Haha! Ja venne hur man tar bort bloggen så jag kommer bara att sluta blogga och jag kommer att ta bort bloggappen för det är ...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:29

Många i lägg nu på typ 5 minuter:0 haha Ska ha en liten mystimme med mig själv nu och sedan sova för det är skola imon:( DAAIIIMM & KIT KAAAAT *.*.*.*.*.*.*...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:22

Skrev ett långt inlägg om mina bästa belieber kompis mayia Vallin men jag råkade trycka bakåt så ALLT försvann! Hatar mig ibland för att jag gör så! Men ska skriva lite kortare om henne nu:) Mayia Vallin Asso hon är en underbar tjej som jag träff...

Av privat fattar du - 1 maj 2013 22:00

Tjena mittbena:D var lite tvungen att blogga nu för att jag berättade om min blogg till en till kompis idag;) mayyyiiaaaa ...

Av privat fattar du - 27 april 2013 20:21

Förlåt att jag inte har bloggar på länge! Har haft justin på huvet hela tiden! Vill tbx till konserten:') jag ska göra ett inlägg om komserten i Danmark och ett inlägg om konserten i Sverige med bilder osv. När jag orkar!! Är väldigt seg just nu och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards